piątek, 12 października 2012

22.) nie ma już nic do odkrycia?

Ależ się wczoraj uśmiałam.

Mój kolega sprzed ołtarza znalazł pewien artykuł.

Znudzeni naukowcy postanowili pokazać światu jak będą ludzie wyglądali w przyszłości. Do czego doprowadzi postęp nauki na każdym polu.

Kiedy zobaczyłam grafikę....od razu pomyślałam, że to jakieś wykopalisko...
ale doczytałam podpis pod obrazkiem i zatkało mnie ze śmiechu.


Mały mózg... długie ręce i nogi...
brak komunikacji werbalnej...

Przecież to już było.
Czyli człowiek, który ma do swojej dyspozycji wszelkiego rodzaju zdobycze naukowe
nie będzie się różnił od tego, który ledwo co zszedł z drzewa?


Panowie naukowcy,
co wy bierzecie?

(grafika znaleziona w sieci)

1 komentarz:

  1. Hehe. A ja słyszałam, że nogi przestaną nam być potrzebne, bo dzięki protezom będzie można poruszać się szybciej niż na tradycyjnych kończynach. ;)
    http://wyborcza.pl/1,75476,12287648,Kto_wygrywa_igrzyska_olimpijskie_i_dlaczego_mutanty.html

    OdpowiedzUsuń