sobota, 29 grudnia 2012

29.) a jednak...

Kiedy ''odpalam'' internet, na pierwszych stronach wyskakują mi wielkie tytuły:

Waśniewska: to i tamto...oj kosmici zabierzcie już ją do siebie - przejadłam się nam,
Czubaszek: bezdzietna negująca posiadanie dzieci....gadanie ślepego o kolorach,
Anna Mucha: na gównie dziecka chce robić karierę,
Tusk: żyje się lepiej: podwyższamy wiek emerytalny.

...i niech mi ktoś powie, że to nie koniec świata...

Z takimi ''celebrytami'' to, ehh nie chce mi się pisać.
Klawiatura się buntuje, ekran mruga na czerwono, głośnik wyje jak syrena strażacka a myszka zwiewa za szafę.

Co do rządowych planów:
kiedyś obiecano nam ''zieloną wyspę'' no i rząd sukcesywnie dąży do dotrzymania obietnicy:

1. wieczne podwyżki wszystkiego (Mucha jak opodatkują wielkość i smród dziecięcego gówna to pójdziesz z torbami)

2. zamrożone pensje - chyba każdy z nas to odczuwa na co dzień: niby idę ze ''stówką'' w portfelu...a wracam z małą reklamóweczką (tzw. zrywką), dwa rodzaje wędliny, jakieś mięsko i serek...i kasy nie ma a wielkiej imprezy też nie zrobisz,
a tak na marginesie: PRZECIEŻ W POLSCE ZARABIA SIĘ W GRANICACH 250-500 EURO!!! (oczywiście nie chodzi o dyrektorów, tylko tych, których jest najwięcej: fizycznych, nauczycieli-na wszystkich szczeblach edukacji, sprzedawców, itp.) na zachodzie to nawet zasiłek dla bezrobotnych jest wyższy

3. nie daj Bóg jakaś choroba człowieka trafi: do lekarza dostać się nie można (chociaż czy tych konowałów-łapówkarzy można jeszcze nazywać lekarzami?), jak już cię jakiś łaskawie przyjmie to prywatnie (na co qrna idzie ten haracz, który mi ściągają co miesiąc: rzekome ubezpieczenie zdrowotne?),

4. jak wejdziesz do apteki: pożegnasz się z połową pensji,

5. jak była szansa na jakikolwiek dodatek: jeśli nie jesteś alkoholikiem to zapomnij, że państwo ci pomoże, ale za to jak chlejesz to jeszcze ''rentę pijacką'' dają (jak do tej pory myślałam, że pijaństwo to nałóg a nie choroba, ja palę więc żądam uznania palenia wyrobów tytoniowych za chorobę-skoro pijak na wódkę dostaje to ja chcę na fajki! jakaś sprawiedliwość w końcu musi być),

6. ludzi nie stać na leczenie więc nie chodzą do lekarza, skoro nie chodzą do lekarza to w sondażach rosną ''słupki'' zdrowotności, skoro ludzi zdrowieją to mogą pracować dłużej.....jedynie tak można wytłumaczyć pokrętne myślenie pomysłodawców podwyższenia wieku emerytalnego.
HALO!!!!! MAM 30 LAT I NIE MOGĘ ZNALEŹĆ PRACY!!!!
ANI JA ANI INNE MOJE KOLEŻANKI - KOBIET, KTÓRE SĄ MATKAMI NIKT NIE CHCE ZATRUDNIĆ!!!
TAK WYGLĄDA ZATRUDNIENIE W TYM KRAJU: MŁODZI NIE MAJĄ PRACY I UCIEKAJĄ, STARSI ZAHAROWUJĄ SIĘ DLA GŁODOWYCH EMERYTUR!!!!!

7. reasumując:
ci, którzy nie pomrą z głodu albo przepracowania wyjadą za granicę w poszukiwaniu godziwego życia,
wtedy cały kraj zostanie zaorany, posieją trawę i zrobią.....zieloną wyspę


ps.1.
dlaczego koniec świata ominął Polskę?
bo w trybie natychmiastowym rząd wprowadził podatek (jak zwykle zbyt wysoki jak na możliwości płatnika) od kataklizmów, końców świata i ich skutków

ps.2.
a teraz na poważnie:
NIECH JAK NAJSZYBCIEJ WPROWADZĄ U NAS EURO : KIEDY POZOSTAŁE KRAJE UNII ZOBACZĄ ZA JAKĄ JAŁMUŻNĘ RODACY WYPRUWAJĄ SOBIE ŻYŁY, TO MOŻE W KOŃCU RZĄD PODWYŻSZY LUDZIOM PENSJE...A NIE SOBIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz