sobota, 12 marca 2016

rachunek sumienia

Kiedy na pierwszym miejscu jest dobro dziecka, nie zostaje wiele czasu by o siebie zadbać. U mnie też tak było...i pokarało mnie jak cholera.

Dziś ludzie nie poznają mnie na ulicy, pytają czy było warto?
Cóż to co teraz widzę w lustrze kosztowało mnie bardzo dużo...sama kilka razy zadałam sobie pytanie czy było warto?
Może nie wyglądałam ciekawie ale zdrowie miałam dość dobre. Tylko jak długo by to jeszcze trwało? Miesiąc? Rok? W końcu coś zaczęłoby szwankować i co wtedy?

Moją przemianę przypłaciłam problemami z kolanem, wrzodami, operacją. Więc właśnie, czy aby na pewno było warto?
Chwila...jest dodatkowy plus pobytu w szpitalu [poza taką błahostką, że uratowali mi życie] to przymusowy odwyk...od 21.stycznia nie palę!!! Owszem jeszcze mnie nosi, jeszcze są momenty w których zabiłabym za jednego papierosa...ale się trzymam.

Jakby nie patrzeć jest mnie 1/3 mniej...a w związku z tym konieczność wymiany garderoby...czyli dodatkowy wydatek. Przy wydatkach na terapię...czy było warto?

Ile razy nie zadawałabym sobie tego pytania, za każdym razem odpowiedź jest taka sam: nawet znając konsekwencje, wiedząc, że mogło się skończyć bardzo źle...tak było warto...i dziś zrobiłabym dokładnie to samo co pół roku temu. Co? Podjęłabym to wyzwanie...nawet z tą wiedzą, którą mam teraz.

Ani razu nie ogarnęły mnie wątpliwości, zwłaszcza wiedząc, że mam pełne wsparcie i pomoc Daniela. Nie wiem jak on ze mną wytrzymuje ;) Może stara się załatwić sobie miejsce tam u góry...no wiecie: święty za życia :p

Z której strony by nie spojrzeć, przemiana mi się udała:


TAK BYŁO WARTO !!! 
I BEZ WZGLĘDU NA WSZYSTKIE KONSEKWENCJE, ZROBIŁABYM TO JESZCZE RAZ :)

zdjęcia pochodzą z z naszych prywatnych zbiorów bądź mają podane źródło,
wykorzystanie ich w jakimkolwiek celu będę uznawała za kradzież,
nie wyrażam zgody na kopiowanie, zapisywanie czy wykorzystanie zdjęć, czy tekstu w jakimkolwiek celu,
zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych [Dz.U.1997nr133poz.883] oraz ustawą o ochronie własności intelektualnej [Dz.U.1994nr24poz.83].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz