środa, 10 lipca 2013

45.) i żyli długo i było im szaro, brudno i cicho

Mała wreszcie śpi spokojnie (po nocnym dokarmianiu dzikich zwierząt),
ja też już za chwilę przytulę się do poduszki. 
Najpierw jednak wieczorny przegląd prasy plotkarskiej
...zdarza mi się tak na odstresowanie ...jeśli mam dość sił by dowlec się do komputera
.
.
A więc czym dziś atakował internet?
.
.
Ach, z pereł z lamusa:
PO spada w sondażach więc trzeba wrzucić gdzie się da tak z 20 prawie identycznych (lub ''odgrzewanych'') notek o Katarzynie Waśniewskiej
wiadomo jeden cyrk zamiast drugiego i może nikt się nie zorientuje o co chodzi
.
jeśli kiedykolwiek pokusiłabym się o stwierdzenie, że tragedia może zanudzić człowieka na śmierć - to właśnie w tym przypadku
.
.
Z nowości? Oj kilka perełek było... ale jedna jest interesująca:
pani Magda Gessler, no cóż, przyznaję, że raz obejrzałam kawałek jej programu i bardzo ją znielubiłam - jak kobieta (która uważa, że ma klasę) może wypowiadać się (i zachowywać: plucie, rzucanie czym popadnie) jak jakiś ordynarny cham?
.
ale nie o moje wrażenie o niej chodzi tylko o... no właśnie, o co chodzi? Pani Magdo, jeśli restauracja ''zarabia kilkadziesiąt tysięcy złotych w kilka dni!''* to czemu nie spłaci Pani komornika? Normalni ludzie tak robią - jeśli mają długi to je spłacają.
Nie ma co się chwalić przychodami, jeśli ludzie już widzą w Pani bankruta.
.
.
I soczysta wisienka na torcie: 
młody milioner puszczony w trąbę dla
(prawie) dwa razy starszego (i pewnie biedniejszego) aktora
.
Strasznie mnie kusi więc nazwę sytuację po swojemu:
''Kopciuszek otwiera oczy i ucieka od Księcia-Z-Bajki''
.
Swoją drogą, coś tu nie gra. Albo z Księciem-Z-Bajki jest coś nie tak, skoro panna Antonina Turnau uciekła, albo jej w dzieciństwie czegoś/kogoś brakowało (ponoć mówiła, że chce partnera podobnego do ojca*).
.
Oj panowie któryś się nie sprawdził, ale obrotna dziewczyna znalazła tego kogo szukała. I gust też, muszę przyznać ma dobry, Marek Kondrat - ten typ ma to ''coś'' - zawsze będzie..., oj co ja tu będę pisać, przecież to widać gołym okiem ;)
.
.
Jak widać, można się czasem pośmiać...
a Antoninie szczerze życzę szczęścia
.
.
* wszystkie plotki tym razem z www.se.pl
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz